GRATIS HJEMLEVERING OG RETUR VED KJØP OVER KR. 399,- FRAKT KR. 59,- VED KJØP UNDER KR. 399,-

TEAM STAS

Hege ønsket å gjøre det STAS å ta bevisste valg i klesveien. Med Paul, Helene, Tuva og Maren på laget vokste STAS fra idé til virkelighet. 

Team Stas

Stas er et komplett sammensatt team med hjerte for det som betyr mest.
Først ut har vi hjertet og hjernen bak Stas:

Hege Rivedal Ødegaard jobber daglig som direktør for kvalitet, utvikling og bærekraft for Denofa/Prenofa. Hun har lenge hatt en ønske om å starte noe selv, men ventet på den rette ideen! Stas som konsept dukket opp som en ide i en strategiprosess på jobben, da et tilsvarende konsept i Danmark ble vist frem som eksempel på prisvinnende bærekraftige gründere, med stor suksess! Hege har jobbet med bærekraft i matbransjen i mange år og har sett bomullsproduksjonen i Brasil på nært hold. I tillegg kjenner hun godt til utfordringene som knyttes til klesindustrien, med barnearbeid, vann og kjemikalieforbruk.

Selda Ekiz
Selda er og blir umulig å ikke like! Mange kjenner nok til henne fra TV-bransjen og sosiale medier. Hun er et forbilde for mange, er utdannet fysiker og har de siste ti årene jobbet som vitenskapsformidler og programleder for NRK. Hun er opptatt av det grønne skiftet og har selv ledet mange konferanser med nettopp det som tema. 

PaulDouglasFerguson har sammen med Hege vært med STAS siden starten. Han er siviløkonom, forretningsutvikler og markedsfører. Paul har også erfaring med abonnementsløsninger i B2C markeder, ledelse og styrearbeid, noe som kommer godt med i STAS. 

Alf Martin Kollen Evensen har lang erfaring innen marketing, merkevarebygging og design. Han har blant annet vært med å starte musikkstrømmetjenesten TIDAL, den gang den het Wimp. TIDAL ble kjøpt opp av Jay Z og Beyonce for noen år siden og har nå blitt etablert i flere land.

Amanda Røsstad-Larsen har bachelor i Innovasjon og prosjektledelse fra Høgskolen i Østfold, 2021. Med tanke på interessen for bærekraft, ble dette forsterket etter hun fikk barn i 2021. Det kom som et sjokk både med tanke på hvor raskt barnet vokste og hva det faktisk koster. Både for lommeboka og for miljø. Under tiden på høgskolen hvor bærekraft og innovasjon var sentrale temaer, ble hun mer bevisst på det store omfanget og de unødvendige kostnadene som klesindustrien drar med seg.
Powered by AZEXO Shopify page builder
Tilbake til toppen