GRATIS HJEMLEVERING OG HENTING VED KJØP OVER KR. 399,- FRAKT KR. 59,- VED KJØP UNDER KR. 399,-

OFTE STILTE SPØRSMÅL

 

Vi tar fremdeles noen babysteps...

STAS er fremdeles under utvikling. Noen barnesykdommer vil kanskje forekomme før tjenesten er fullvoksen. Vi ønsker å unngå voksesmerter og setter stor pris på om du forteller oss hvordan vi kan gjøre din opplevelse mest mulig  STAS for deg!

Skriv gjerne til oss på post@stasforbarn.noI mellomtiden har vi samlet svar på ting vi tenker dere lurer på:

 

Hvordan fungerer et STAS-abonnement?

Med et STAS-abonnement blir det lekende lett å holde garderoben til poden oppdatert og av høy kvalitet – samtidig som du tar vare på kloden den lille skal leve på. Du oppretter enkelt din egen bruker på nettsiden vår og velger du en pakke som passer for deg. Noen dager senere leveres pakken gratis ved din dør. Barnet bruker tøyet som sitt eget. Du mottar nytt tøy for du sender tilbake det du har, og kan når som helst endre eller avbryte ditt abonnement. Det minner vi deg på i tide før neste pakke ankommer. Tøyet returneres gratis og behøver ikke vaskes før retur. Skulle uhellet være ute – tar STAS seg av skaden. Vi reparer plagg som har flere glansdager i sikte, og gjenvinner plagg når nødvendig.

Er klærne nye?

Klærne er nye, eller så gode som nye. Vi garanterer rent og helt tøy. Pakken du mottar vil inneholde plagg noen har hatt glede av før deg – uten at det vil prege din opplevelse av plagget med annet enn god samvittighet. Tøyet kan være reparert – men vil på ingen måte likne et lappeteppe.

Hvordan fungerer bytte av tøy?

Neste pakke leveres ved din dør før du sender tilbake tøyet du har brukt. Vi vet du tror du bør, men du behøver virkelig ikke vaske tøyet før du sender det fra deg. La barna bruke tøyet som sitt eget og send det bekymringsfritt fra deg, vel vitende om at tøyet tas godt hånd om av oss før nestemann får gleden av å bruke det.

Hvordan sender jeg tøyet tilbake?

Du returnerer tøyet i samme pose eller eske som du mottok dem i. Når du bestiller retur via din bruker på nettsiden vår, mottar du en kode og et tidsrom for når Helt hjem kommer å henter pakken hos deg. Du skriver koden i angitt felt på pakken, og legger pakken utenfor døren din i angitt tidsrom. Hvis pakken ikke blir lagt ut etter avtale, vil det bli belastet frakt.

Enkelte pakker eller adresser kan ikke reise med Helt hjem. I disse tilfellene utleveres pakken ved et utleveringssted nær deg. Da mottar du en melding når pakken er ankommet utleveringsstedet og henter den når det passer deg.

Bør jeg vaske klærne før og etter bruk?

Absolutt ikke – og aller helst ikke!

Vi tar vask og vedlikehold på alvor. Alt tøy vaskes og kvalitetssikres når det kommer til oss og er garantert helt og rent før nestemann får gleden av å bruke det. Det sørger vi for samme hvor rent tøy vi skulle motta i retur – derfor kan du med fordel spare deg for å vaske tøyet du sender fra deg.

Er tøyet jeg mottar helt rent?

Tøyet du mottar garantert helt og rent for både skitt og kjemikalier. Alt tøy vaskes og kvalitetssikres hos oss. Vaskeprosessen vår er både allergivennlig og miljøvennlig. Vaskemidlene våre er vennlige for både poden og kloden. Du kan med trygghet ta tøyet i bruk med det samme det ankommer din dør. Plagg som ikke lenger holder mål blit tatt ut av sirkulasjon og gjenvunnet (på miljøvennlig vis).

Hva gjør dere av hensyn til Covid 19?

Vi følger naturligvis myndighetenes anbefalinger og forholdsregler for å sikre våre kunders trygghet. Vi vasker alt tøy vi mottar før det sendes videre i industriell maskiner. Våre ansatte bruker alltid hansker når de behandler klærne.

Kan jeg leie tøy til spesielle anledninger?

Vi har plagg til mange ulike anledninger og festligheter! Disse kan du leie for en kort periode. Den perfekte løsningen for barnedåp, nasjonaldag, bryllup og bursdag. Når moroa er over behøver du ikke huske på å si opp leieperioden – den utgår, bare du returnerer plagget.  

Må jeg være hjemme når pakken ankommer?

Vi leverer for det meste med Helt hjem. Da ankommer pakken din dør i løpet av natten. Du mottar en SMS når pakken er levert og behøver ikke ta den imot med egne hender eller signere.

Får jeg faktura for tjenesten? Hvordan fungerer betaling?

Det betaler som du vil - med Klarna eller kort. Når du abonnerer på en klespakke blir ditt kredittkort  belastet på samme dag, hver måned, frem til du skulle velge å avslutte ditt abonnement.

Hvordan får jeg oversikt over mitt abonnement?

På min side får du oversikt over ordrehistorikken, betalinger osv. 

Kan jeg sette navnelapper på klærne?

Du kan ikke sette dine egne navnelapper – men det behøver du heller ikke. de kommer med STAS-lapper. 

Hva koster et abonnement?

Vi har to ulike abonnement – tilpasset pakke eller skreddersydd. Pakken er gjennomtenkt og vi tilpasser innholdet etter både alder og sesong. Prisene er er per måned og inkluderer porto.

  • Pakke med 10 plagg. Kr 399,- per måned. 
  • Pakke med 15 plagg. Kr 599,- per måned. 
  • Pakke med 20 plagg. Kr 799,- per måned.

Når kommer pakkene?

Den første pakken kommer normalt i løpet av 1-5 dager, avhengig av adresse. Du vil påminnelser om å sjekke størrelsen, når tiden er inne for å bytte svare du Ja så kommer neste pakken om 1-8 dager.

    Kan jeg gi et abonnement i gave?

    Klart du kan! Vi har gavekort for både 3, 6 og 12 måneders abonnement og verdikort for valgfritt beløp. Den som mottar gaven velger selv om vedkommende ønsker å fortsette med abonnementet eller ikke - og det fornyes så klart ikke uten at man ber om det.

    Den perfekte gaven til den som venter barn. Den nye it-gaven til babyshower eller dåp! Du kan også gi et gavekort med en beløp som mottakeren kan bruke på hva de vil. Vi tilbyr 3 varianter; Kr 300, Kr 500, Kr 1000.

    Hva skjer hvis jeg ødelegger eller mister et plagg?

    La barn være barn og bruke tøyet som sitt eget. Skulle uhellet være ute og tøyet tar skade, tar vi oss av skaden. En bekymring mindre, med andre ord, og du kan bruke tid på det som betyr mest. 

    Kan jeg velge innholdet i pakken selv?

    Du kan fritt plukke det antallet plagg som inngår i pakken som passer for deg - se utvalget her. 

     

    Hvor ofte kommer pakkene?

    Barn vokser i rykk og napp. Du bestemmer selv når du trenger nytt tøy ved å gi oss en beskjed via websiden, eller e-post. Pakkene kommer altså akkurat så hyppig eller sporadisk som barnet vokser.

    Jeg venter barn, kan jeg bestille nå?

    Gratulerer, og velkommen skal du være! Velg den pakken som passer for deg og fortell oss når du ønsker den levert, så leverer vi når tiden er inne. Det finnes en kommentarfelt i kasse for dette.

    Er det bindingstid?

    Niks. Bindingstid er so two-thousand and late. Hos oss kan du komme og gå akkurat som det passer deg – men vi håper og tror du blir.

    Hvordan sier jeg opp abonnementet mitt?

    Du styrer ditt abonnement via min side på nettsiden, du kan også kontakte oss på post@stasforbarn.no

    Er det gratis frakt?

    Det er gratis frakt begge veier for standard pakker. Pakkene både leveres og hentes gratis ved din dør, eller ved et utleveringssted nær deg. Ved kjøp under 399,- kommer porto i tillegg.

    Kan jeg kjøpe noen av plaggene?

    For at andre barn skal få glede av tøyet ditt barn vokser ut av, kan du ikke kjøpe plagg som inngår i ditt abonnement. Det du kan kjøpe hos STAS er tilbehør det ikke passer seg å dele på. Du kan også leie både plagg og utstyr til ulike faser, sesonger og anledninger.

    Hva gjør jeg med flekker? Hvordan vasker jeg tøyet mellom bruk?

    Det blir helt sikkert en flekk eller fem. Bruk flekkfjerner på flekkene før vask - gjerne den effektive men skånsomme sitronsåpen vi selger i nettbutikken vår. 

    Følg vaskeinstruksene på plaggene. Under tvil slår du av en prat med oss, så geleider vi deg.

    Husk at tøyet du mottar er helt rent, og vi oppfordrer deg til å sende det tilbake til oss møkkete. Vi vasker alt tøy med miljøvennlige og allergivennlige midler før det sendes videre.

    Tilbake til toppen