GRATIS HJEMLEVERING OG RETUR VED KJØP OVER 399,- / FRAKT KR. 59,- VED KJØP UNDER 399,-

OFTE STILTE SPØRSMÅL

STAS er under utvikling!

Noen barnesykdommer vil kanskje forekomme før tjenesten er fullvoksen.Vi ønsker å unngå voksesmerter og setter stor pris på om du forteller oss hvordan vi kan gjøre din opplevelse mest mulig STAS for deg!

Skriv gjerne til oss på post@stasforbarn.no.I mellomtiden har vi samlet svar på ting vi tenker dere lurer på:

Hvordan fungerer et STAS-abonnement?

Med et STAS-abonnement blir det lekende lett å holde garderoben til poden oppdatert og av høy kvalitet – samtidig som du tar vare på kloden den lille skal leve på. Du oppretter enkelt din egen bruker på nettsiden vår og velger du en pakke som passer for deg. Noen dager senere leveres pakken gratis ved din dør. Barnet bruker tøyet som sitt eget. Du mottar nytt tøy for du sender tilbake det du har, og kan når som helst endre eller avbryte ditt abonnement. Det minner vi deg på i tide før neste pakke ankommer. Tøyet returneres gratis og behøver ikke vaskes før retur. Skulle uhellet være ute – tar STAS seg av skaden. Vi reparer plagg som har flere glansdager i sikte, og gjenvinner plagg når nødvendig.

Er klærne nye?

Klærne er nye, eller så gode som nye. Vi garanterer rent og helt tøy. Pakken du mottar vil inneholde plagg noen har hatt glede av før deg – uten at det vil prege din opplevelse av plagget med annet enn god samvittighet. Tøyet kan være reparert – men vil på ingen måte likne et lappeteppe.

Hvordan fungerer bytte av tøy?

Neste pakke leveres ved din dør eller postkasse før du sender tilbake tøyet du har brukt. Vi vet du tror du bør, men du behøver virkelig ikke vaske tøyet før du sender det fra deg. La barna bruke tøyet som sitt eget og send det bekymringsfritt fra deg, vel vitende om at tøyet tas godt hånd om av oss før nestemann får gleden av å bruke det.

Hvordan sender jeg tøyet tilbake?

Du returnerer tøyet i samme pose eller eske som du mottok dem i. Send oss en mail på post@stasforbarn.no om ønsket returdato. Du mottar en kode du skriver på pakken og legger pakken der du mottok den (utenfor dør eller i postkassen), innenfor avtalt tidspunkt. Hvis pakken ikke blir lagt ut etter avtale, vil det bli belastet frakt.

Enkelte pakker eller adresser kan ikke reise med Helt hjem. I disse tilfellene utleveres pakken ved et utleveringssted nær deg. Da mottar du en melding når pakken er ankommet utleveringsstedet og henter den når det passer deg.

Bør jeg vaske klærne før og etter bruk?

Absolutt ikke – og aller helst ikke!

Vi tar vask og vedlikehold på alvor. Alt tøy og utstyr vaskes og kvalitetssikres når det kommer til oss og er garantert helt og rent før nestemann får gleden av å bruke det. Det sørger vi for samme hvor rent tøy vi skulle motta i retur – derfor kan du med fordel spare deg for å vaske tøyet du returnerer det tilbake.

Er tøyet jeg mottar helt rent?

Tøyet du mottar er garantert helt og rent for både skitt og kjemikalier. Alt tøy vaskes og kvalitetssikres hos oss. Vaskeprosessen vår er både allergivennlig og miljøvennlig. Vaskemidlene våre er vennlige for både poden og kloden. Du kan med trygghet ta tøyet i bruk med det samme det ankommer din dør. Plagg som ikke lenger holder mål blir tatt ut av sirkulasjon og gjenvunnet (på miljøvennlig vis).

Hva gjør dere av hensyn til Covid 19?

Vi følger naturligvis myndighetenes anbefalinger og forholdsregler for å sikre våre kunders trygghet. Vi vasker alt tøy vi mottar før det sendes videre i industriell maskiner. Våre ansatte bruker alltid hansker når de behandler klærne.

Kan jeg leie tøy til spesielle anledninger?

Vi har plagg til mange ulike anledninger og festligheter! Disse kan du leie for en kort periode. Den perfekte løsningen for barnedåp, nasjonaldag, bryllup og bursdag. Når moroa er over behøver du ikke huske på å si opp leieperioden – den utgår, bare du returnerer plagget.

Må jeg være hjemme når pakken ankommer?

Vi leverer for det meste med Helt hjem. Da ankommer pakken til din dør eller postkasse i løpet av natten. Du mottar en SMS når pakken er levert og behøver ikke ta den imot med egne hender eller signere.

Får jeg faktura for tjenesten? Hvordan fungerer betaling?

Det betaler som du vil - med Klarna eller kort. Når du abonnerer på en klespakke blir ditt kredittkort belastet på samme dag, hver måned, frem til du skulle velge å avslutte ditt abonnement.

Hvordan får jeg oversikt over mitt abonnement?

På min side får du oversikt over ordrehistorikken, betalinger osv. Her kan du enkelt stoppe ditt abonnement.

Kan jeg sette navnelapper på klærne?

Klær og utstyr du leier hos oss skal ikke merkes - men det behøver det heller ikke. Alt er allerede merket med STAS - lapper.

Hva koster et abonnement?

Vi har to ulike abonnement – tilpasset pakke eller skreddersydd. Pakken er gjennomtenkt og vi tilpasser innholdet etter både alder og sesong. Prisene er er per måned og inkluderer porto.

  • Pakke med 10 plagg. Kr 399,- per måned.
  • Pakke med 15 plagg. Kr 599,- per måned.
  • Pakke med 20 plagg. Kr 799,- per måned.

Når kommer pakkene?

Den første pakken kommer normalt i løpet av 1-5 dager, avhengig av adresse. Du vil få påminnelser om å sjekke størrelsen. Når tiden er inne for å bytte svarer du ja, så kommer neste pakke om 1-8 dager.

    Kan jeg gi et abonnement i gave?

    Klart du kan! Du bestiller gavekort i ønsket beløp, minimum 100 kroner. Den som mottar gaven velger selv hva de ønsker å bruke det på. Det kan være den perfekte gaven for den som venter barn, eller allerede har barn og er en super ide for babyshower!

    Hva skjer hvis jeg ødelegger eller mister et plagg?

    La barn være barn og bruke tøyet som sitt eget. Skulle uhellet være ute, tar vi oss av skaden. Med andre ord en bekymring mindre og du kan bruke tid på det som betyr mest. Vi anbefaler å fjerne flekker når de oppstår - så varer plaggene lenger. På Stell sine flekkfjerningsprodukter fungerer selv på de vanskeligste flekkene. 

    Hvor ofte kommer pakkene?

    Barn vokser i rykk og napp. Du bestemmer selv når du trenger nytt tøy ved å gi oss en beskjed via websiden, eller e-post. Pakkene kommer altså akkurat så hyppig eller sporadisk som ditt barn vokser.

    Jeg venter barn, kan jeg bestille nå?

    Gratulerer, og velkommen skal du være! Velg den pakken som passer for deg og fortell oss når du ønsker den levert, så leverer vi når tiden er inne. Det finnes et kommentarfelt i kassen for dette.

    Er det bindingstid?

    Niks. Bindingstid er so two-thousand and late. Hos oss kan du komme og gå akkurat som det passer deg – men vi håper og tror du blir.

    Hvordan sier jeg opp abonnementet mitt?

    Du styrer ditt abonnement via min side på nettsiden, du kan også kontakte oss på post@stasforbarn.no

    Er det gratis frakt?

    Det er gratis frakt begge veier for standard pakker. Pakkene både leveres og hentes gratis ved din dør, eller ved et utleveringssted nær deg. Ved kjøp under 399,- kommer porto i tillegg.

    Kan jeg kjøpe noen av plaggene?

    For at andre barn skal få glede av tøyet ditt barn vokser ut av, kan du ikke kjøpe plagg som inngår i ditt abonnement. Det du kan kjøpe hos STAS er tilbehør det ikke passer seg å dele på. Du kan også leie både plagg og utstyr til ulike faser, sesonger og anledninger.

    Hva gjør jeg med flekker? Hvordan vasker jeg tøyet mellom bruk?

    Det blir helt sikkert en flekk eller fem. Bruk flekkfjerner på flekkene før vask - gjerne den effektive men skånsomme sitronsåpen vi selger i nettbutikken vår. Følg vaskeanvisningen på plaggene/utstyret. Er du i tvil kan du slå av en prat med oss så hjelper vi deg.


    Tøyet du mottar er helt rent og vi bruker miljøvennlige- og allergivennlige midler før det sendes videre. Vi oppfordrer til å ikke vaske tøyet før du sender det tilbake til oss.

    Powered by AZEXO Shopify page builder
    Tilbake til toppen